it's a god awful small affair, to the girl with the mousy hair, but her mommy is yelling "no" and her daddy has told her to go, but her friend is nowhere to be seen

och såklart, när jag läser andras bloggar blir jag sugen att skriva på min. dessutom fick jag ett "jag läser din blogg!" när jag var ute i fredags så då tänkte jag "jävlar, nu får jag ju skärpa mig", eftersom det tydligen finns nån som gör det. hah
jag var ute i fredags och i lördags, på stället båda gångerna, dansade tills mina ben höll på att gå av och hade jävligt kul
jag var såhär nöjd när jag kom hem
i alla fall så är det sommar. jag har  inte så mycket att göra, inget jobb, inte mycket pengar, men å andra sidan har jag väldigt roligt. aldrig förr har det blivit så mycket spontanhäng som den här sommaren och det gillar jag.
dygnet är vänt och det är ganska charmigt
annars mår jag bra. förvånansvärt bra. jag trodde jag skulle vara ledsen men det hade nog varit värre om du varit här.
jag klarar mig och jag gör det bra.
jag lyssnar på sliimy's cover av womanizer som jag hittade en länk till på toves blogg (jag hade länkat om jag vetat hur man gjorde) den är skitbra faktiskt. jag älskar när folk gör covers som blir bättre än de riktiga låtarna. nu satte jag precis på hey ya med Mat Weddle som också är helt underbar. we like
i natt skrev jag nåt monologliknande, det var ganska spännande, eller alltså, jag funderade på att göra det och sen bara satte jag mig ner i ett par timmar och skrev. visste inte att jag kunde. jag vet ju inte om den är bra eller så men jag blev nöjd.
ska låta nån läsa den, om jag vågar hah
idag vet jag inte vad jag ska göra. kanske gå till pitchers och se ösk-trelleborg. hasse och hopman skulle dit.
killkompisar är nog bland det bästa jag vet by the way.

I know that it is freezing but I think we have to walk sa jag så många gånger men jag tror inte du förstod vad jag menade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback