you better start swimming, or you'll sink like a stone

har handlat, gått liten promenad och nu gjort en smoothie. eller ja, när jag gör smoothies blir det som sorbetglass istället, man kan inte dricka den utan får äta med sked. jag vet inte vad jag gör för fel.

jag är skakig i kroppen och mina rörelser är hastiga, vet inte varför eller vad jag kan göra åt det men det är obehagligt. 
nyss ringde en snubbe från conventum och frågade om jag ville jobba på lördag. det ville jag tydligen. 
fast nej, jag vill egentligen inte, jag orkar egentligen inte men jag sa ja ändå. känns som att jag ska pina mig själv lite. 
jag får ju pengar visserligen, vilket jag behöver, och om man säger ja till jobb är det större chans att man får fler men det känns ändå frestande att ringa på lördag morgon och låtsas ha magsjuka eller nåt. men det ska jag inte göra. 
bestämmer jag nu. 
smoothien var okej. kall och lite konstig men smakar som de flesta jag gör. 
har även en apelsin och lite godis så nu fan får jag ta och sätta igång med plugget.
ska skriva svenska först. 

om jag gör det kanske jag kan vara lite mindre besviken på mig själv.

när jag ser på dig
ser jag den kvinna jag vill bli
stark och modig
vacker och fri

nån gång ska jag leva upp till det


Kommentarer
Postat av: Fröken Fail

Jag ser den där texten varje dag och det gör att det känns lite lättare. <3

2009-01-21 @ 21:48:24
Postat av: f.b

what can i say, jag borde också ha det löftet. ibland funkar det, men det borde levas upp till 24/7.

2009-01-22 @ 17:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback