she's got to love nobody

sitter fortfarande i samma fåtölj. har druckit en till kopp te. 
jag tror jag håller på att bli sjuk igen, vilket suger. har rätt ont i halsen och snorar. fan då.
det är mycket nu.
jag lyssnar på poker face (den akustiska versionen) om och om igen och tänker alldeles för mycket.
ibland får jag en blixtglimt av hur det skulle kunna bli.
det börjar ju redan nu.
det börjar redan skymma, och jag har inte ens varit ute nåt idag. tänkte gå ut förut när det var soligt men sköt upp det, som allt annat, och nu är solen borta. 
det är så mycket jag måste fixa.
det är så mycket jag måste engagera mig i. 
det är så mycket jag måste spela med i.

no you can't read my poker face.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback