poker face

hej, tänkte jag kanske skulle skriva nåt normalt blogginlägg någon gång. 
jag sitter och tittar på morgontv, vår klass är ju lediga på onsdagar så det är rätt skönt. 
snart måste jag dock börja plugga.. har två stora grejer som helst skulle vara klara tills imorgon men eftersom jag har noll motivation (vart fan tog den vägen?) vet jag inte hur det blir. ska prata med lol och magdis imorgon.
i söndags var det typ sista dagen i studion. det känns rätt jobbigt. 
det är kanske svårt att förstå men det här har varit sån jävla stor del av mitt liv i ungefär sex månader nu, hell, det har varit hela mitt liv så det känns jobbigt att veta att det alldeles snart är slut. 
nästa vecka ska vi spela in lite på location, sen har jag inget förrän i mars. nästa vecka ska bli kul. 

just nu lyssnar jag på lady gaga, och jag kan inte hjälpa det men jag älskar henne. 
jag ska plugga snart. vet bara inte hur jag ska motivera mig till att börja. 
jag vet inte. det känns så mycket lättare att bara fortsätta kolla på program som jag egentligen inte vill se och bara slöa.
det är så frestande att skita i alltihop.
jag fattar inte vad som har hänt med mig. lätt att jag skulle kunna skita i att plugga och bara säga, nej men jag gör det imorgon istället. så tänkte jag igår. och dagen innan det. usch vad jag är dum i huvudet

Can't read my,
Can't read my
No you can't read my poker face
She's got to love nobody




Kommentarer
Postat av: ida ida ida

Hej kusin!

jag älskar din blogg, den är så snygg! du får hjälpa mej, jag tänkte bli lite ambitiös gällande sånt :)

jag saknar dej jättemkt, hoppas vi kan ses snart, när du blir ledig från din filmkarriär för en stund :P

puss o kram, jag håller på dej. Ring om du vill prata, eller så ringer jag :P

<3<3

2009-01-22 @ 20:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback