keep on swimming

pluggat lite. känns bra. ska fortsätta snart. har en liten femminutare just nu.
smoothien visade sig bli godare och godare ju mer man lät den stå, den smälte liksom och sen var den nästan drickbar. 
godiset är gott, apelsinen har jag inte ätit än, smoothien är slut och jag måste snyta mig. 
jag ska jobba på lördag. för pengarnas skull ska jag jobba.
pengar pengar pengar, that's what it's all about.
jaja, tre minuter kvar av min lilla rast. 
två.
ska nog dricka smoothie till frukost imorgon. 
på fredag ska vi till stockholm med teaterklassen. det ska bli kul. fast det kommer nog bli rätt vilt.
en minut kvar.
vad skönt sen när jag är klar med svenskan.
nu måste jag plugga igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback