jag vet inte, det är det enda jag kan säga

jag är uttråkad. jag har saker att göra, saker jag måste göra men jag orkar inte.
jag har plugg jag måste göra tills imorgon bitti men jag skjuter upp det till, jag vet inte. tills senare.
senare.
jag vet inte vad jag ska ta mig till med mig själv riktigt, jag är så trött.
jag är så himla trött hela tiden, jag är förvånad att jag ens orkar gå till skolan.
skjuter upp allt till sista minuten.
snart är det lov. men innan det ska vi redovisa 60-talskonst på engelska c. fan. jag har ångest inför det.
ingen aning vad om förväntas av en. dessutom måste jag skriva klart det jag ska säga tills imorgon.

just nu har vi så många olika grupparbeten samtidigt i olika kurser att jag blandar ihop dem, jag kan inte hålla isär olika uppgifter.
jag glömmer fortfarande saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback