jag kanske borde se på hem till gården

jag sitter och tittar på rachael ray. crazy
jag har precis klätt på mig och plattat håret.
jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, tror jag bara ska sitta och stirra ett tag.
sen ska jag äta lunch någon gång antagligen, sen ska jag gå till biblioteket och plugga tills jag ska till f-linjen sen.

igår när jag låg och försökte sova var det som att någon skakade mig varje gång jag stängde ögonen.
precis när jag hade lyckats somna vaknade jag med ett ryck av att jag mådde så himla illa.
innan hade jag legat i flera timmar och försökt somna men inte kunnat för att jag var illamående.
jag orkar inte, ska det komma tillbaka nu?
det är skolan och hemma som gör det, när jag är på filminspelningen mår jag hur bra som helst.
det har kommit tillbaka nu i uppehållet.
kul

nu ska jag gå och titta på den där hysteriska kvinnan.
fast först ska jag slänga det där äppelskruttet som ligger på bordet brevid min säng.

seriöst vafan håller de på med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback