hello heartbeat

läser min dagbok och minns. 
det var inte så länge sen men det är mycket jag glömt, känslor, saker folk sagt till mig. 
hur förvirrad jag var. 

läser det jag skriver ikväll och minns.
hur förvirrad jag är.

min dagbok är verkligen värd att skriva bra saker i. 
den är hur fin som helst och det känns bra när jag förevigar saker i den.
det jobbiga är att jag får dåligt samvete när jag inte hinner.

jag läser min dagbok och minns. 
samtidigt som det var bara några månader sen känns det som flera år.
det här året har varit helt galet, jag vet knappt hur det har hänt men jag är inte samma som förut.

vila är bra för mig men inte längre det bästa.
jag läser min dagbok och minns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback