pärlor åt svin

idag jag gick upp halv nio vid tio åkte vi mot enköping jag sov i bilen
farmor och farfar hade kalas de fyller år
hej kram hur är det med dig jo tack det är bra med mig va fint ni har det nej jag har inte klippt mig
sen den här konversationen om igen
vad gör du nu då jo jag går i skolan och spelar teater och är med i arns cecilia
sen den en gång till när någon ny kommit
smörgåstårta men varken jag eller calle kan äta det
vegetarian + magkatarr det blev sallad från bredbar pinsamt
chokladtårta med jordgubbar jag åt tre bitar men det blev över massa ändå
vi kusiner det var mysigt vissa är bättre än andra dock
vid sex åkte vi mot örebro jag sov i bilen
hemma jag har ont i huvudet och jag orkar verkligen inte med naturkunskapsprovet

och jag är för jävla kräsen, det är hela saken. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback