han ska pröva din styrka, han ska testa din moral

idag är det söndag och jag pluggar
idag är det söndag och jag lyssnar på lars winnerbäck av nån anledning
idag är det söndag och jag är trött på nudlar
idag är det söndag och

igår var det lördag och det var första repet av Arns Cecilia
igår var det lördag och jag cyklade över hela stan
igår var det lördag och

i förrgår var det fredag och min mobil blev stulen
i förrgår var det fredag och jag grät i min garderob
i förrgår var det fredag och vi såg på film
i förrgår var det fredag och 
Guds son ska komma nedstigen från himmelen igen
du ska stå naken framför sanningen och jordens alla kval
han ska pröva din styrka, han ska testa din moral

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback