cheer me up

jag är supertrött och superuttråkad.
två föreställningar (ja, eller "rep med publik") igår och två idag. två imorrn, och i övermorgon och i överövermorgon.
det är sjukt kul men utmattande. jag gillar fredrik, han är så fin på nåt vis.
jag kommer sakna honom, och allt det här, när det är över på lördag.
våran grupp har blivit jättetajt och åsa är den bästa i hela världen.
men jag kommer ju ha fullt upp liksom. arns cecilia-rep en gång i veckan, och ett extra redan på söndag.
förhoppningsvis hinner jag inte sakna det så mycket.
men som sagt, jag är supertrött, av ovannämnda anledningar och superuttråkad för att, jag vet inte faktiskt.
jaja, snart kommer pappa och hilja hem, och förhoppningsvis har de massa godis med sig till mig.
under tiden tittar jag på vänner.
chip och hej

-where's emma?!
-don't ask me, I was in there canoodeling you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback