because maybe, you're gonna be the one that saves me?

idag har jag:

-tappat min mobil i en vattenpöl
-grälat med min mattelärare
+/-nästan gått med i försvaret
+fikat med jenny, indra och ida
+tvättat (!)
+ätit chips
-nästan pluggat
+lagt fram sakerna jag behöver för att plugga så att jag ska tvingas göra det när jag skrivit klart det här

idag ska jag:

#plugga
#städa (not gonna happen)
#sova tidigt

idag vill jag:

->sova
->få bort plugget
->kramas
->ha mer chips
->lite godis vore också gott tack
->att min mobil ska gå sönder, fast att det inte ska vara mitt fel, så att jag får en ny
->bli en bättre människa
->skriva så långt jag kan så att det tar mer tid så jag kan skjuta upp plugget till imorgon för att jag måste sova

idag måste jag:

! plugga
! sova
! sluta skriva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback