så går en dag ifrån vårt liv och kommer aldrig åter

det är inte så att jag hatar livet, men jag hatar människorna.
jag hatar oss människor som förstör oss själva, som förstör andra
vi förgör allt vi rör och det vi inte ens har sett
vi fördömer människor vi aldrig pratat med, för att de inte är som oss
vi dödar djur och växter för att vi anser oss förmer än dem.
jag hatar oss
jag vill inte vara en av oss
vi är vår största fiende och när vi inser det äntligen är vi döda, utrotade, när vi kanske äntligen kommer på att det inte är bra det vi håller på med är allt borta, allt liv, all skönhet, all kärlek

nej, det är inte så att jag hatar livet, men jag hatar det vi gör med det.

Kommentarer
Postat av: J.

creepy för nån dag sen skrev jag typ nästan exakt ett sånt inlägg men raderade det...

2007-10-28 @ 15:25:51
Postat av: Anonym

eller den var inte raderad ens.

2007-10-28 @ 15:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback