what a feeling

jag är ensam hemma. att ha tråkigt är en av de saker jag är absolut sämst på. det är verkligen...tråkigt.
jag hatar det. hatarhatarhatar
det är okej på tv men det räcker liksom inte tydligen.
att göra plugget jag borde är heller inte nåt jag direkt längtar efter.
så nu sitter jag här, med ambitionen att skriva ett riktigt jävla långt blogginlägg, fyllt med ointressanta och allmänt onödiga saker som ni bara kommer ångra att ni orkade ta er igenom hela inlägget för.
jag tror jag vill ha en hund. bara dom inte bajsade så jävla mycket.
jag sov typ tre timmar förut. det var skönt som fan men nu är jag helt borta i huvudet och kroppen.
haha när jag övade på texten till imorgon (antagningsprov till f-linjen) blev jag rädd för mig själv.
och ja, jag övar framför spegeln, och ja, det är faktiskt ett jävligt bra sätt.
jag känner  mig så skabbig, som att jag sovit med kläderna på.
vänta, det har jag ju. hahha min humor just nu är inte på den högsta nivån (är den nånsin det?)
JAG HAR TRÅKIGT
JAG HAR TRÅKIGT
JAG HAR TRÅKIGT
JAG HAR TRÅKIGT
JAG HAR TRÅKIGT
JAG HAR TRÅKIGT

Kommentarer
Postat av: jenny

good luck sweetheart

2007-05-31 @ 16:17:06
Postat av: Emma

Lycka till med f-linjen, och
GRATTIS! Känns det kul att vara 17?

2007-06-01 @ 17:02:31
Postat av: amanda

hih jaa, asså
det känns som vanligt:P

2007-06-01 @ 18:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback