they think I'm doing well and I even lie to myself

du säger att jag är vacker. hur kan du veta det?
du säger att du tycker om mig. hur kan du veta det?
du säger att jag är vacker. vad vet du om det?
du känner inte mig
ni känner inte mig
för jag känner inte ens mig själv och ibland vet jag inte vem jag är eller vad jag vill vara.
mina persienner är trasiga men vad gör det, släpp in blickar och ljus bäst ni vill
jag bryr mig nog inte längre

den där rollen jag sätter på mig känner jag inte igen längre, var kom den ifrån?
var den ett skydd
eller en del av mig
i vilket fall som helst känner jag inte igen den längre
jag vill inte ha den längre
men jag kan inte sluta nu
för den amanda ni känner är sån
och jag vet inte hur jag skulle vara annars.

du säger att jag är vacker. men hur kan du veta det när inte ens jag vet

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Om mindre än 24 timmar avgörs vilken TV-serie som är bäst just nu. Använd just DIN röst, och är du orolig att din serie inte vinner så tipsa din kompis med då ;)

På måndag morgon kan du börja rösta på nästa veckas omröstning...(och man kan lägga en röst/dag)

Fortsatt trevlig helg! :-)

Postat av: Emma

Jag önskar att det fanns nåt jag kunde göra,
som fick dig att må bättre.
Men samtidigt vet jag hur svårt det är när masken man bär inte längre passar, men den ändå inte går att ta bort.

Men jag finns i alla fall här, och jag läser och bryr mig.

2007-05-07 @ 16:50:39
Postat av: amanda

:) tack<3

2007-05-07 @ 18:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback