slå mig hellre

jag gråter så att det känns som jag ska spy.
det är det mest orättvisa grälet jag varit med om.
sluta
du ger mig ingen chans och förolämpar mig, hotar att berätta saker för pappa som han inte får veta
jag kommer inte sova nu.
snor blandas med salta tårar i mitt ansikte och jag hatar dig när du är sånhär.
det värsta är att du hatar mig och när du hatar vet jag inte vad du kommer göra.
jag vill bara skrika efter mamma, vara barn men alla har gått och lagt sig och det blir bara värre om jag berättar för någon. i alla fall i familjen. jag håller uppe mitt vanliga jag över internetkonversationer. det är inte värt det.
sluta.
slå mig hellre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill inte att du ska gråta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback