I'm too sexy for my shirt

jag och jenny ska köpa biljetter till peace and love, jag har en kaka i ugnen och på fredag fyller jag sjutton.
stabilt. det börjar arta sig. jag känner att det kan bli bättre.
det kan bli bättre. det kan bli bra. jag hoppas på att få lite cash när jag fyller för det lär behövas om kommunen är
fucked up och inte ger mig något jobb. måste ringa hemköp. men jag har ju sparat lite så.
jenny, tänkandet inför sommaren är:

killarna vill ha oss, tjejerna vill va oss

och jag orkar verkligen inte bry mig om det här längre. you're on your own. ha så kul

och du, dig vill jag se mer av

Kommentarer
Postat av: Tove

allt låter skitbra mandy. you will not be dissapointed in festival

2007-05-29 @ 21:25:10
Postat av: j

killarna VILL ha oss och tjejerna VILL va oss

2007-05-29 @ 22:01:59
Postat av: IsaL

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA du fick du fick =D =D =D =D = D
miss ya sweetheart

2007-05-30 @ 16:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback