you can count on me to split

I know that it is freezing, but I think we have to walk.
keep waving at the taxis, they keep turning their lights of.
but julie knows a party at som actor's west side loft.
supplies are endless in the evening, by the morning they'll be gone.

blandade känslor. jag vet inte vad jag tycker.
men det är okej.

mitt påsklov är ganska fullbokat, det är kul. jag ska;
  • se på emelies dansföreställning
  • träffa my
  • fira emelie
  • åka till hällefors
  • fira påsk med mamma
  • sova med jenny och anton
  • kanske åka till kumla?
  • fira påsk med pappafamiljen plus kusiner
  • plugga lite
  • plugga lite mer
  • sova, om jag hinner
  • förhoppningsvis hänga på deed, jag tycker om deed

nu sa bruce att klockan är 17.00. måste plugga, prov imorrn.
bruce är min bäbis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback