time goes by so slowly for those who wait

image45
I'm fed up.
våren dämpar. jag sa det idag till jenny. det dämpar. det tar bort det översta lagret,
att solen skiner och att man kan sola. det dämpar lite.
jag försöker skriva, jag försöker verkligen men jag kan inte. jag vet inte vad jag ska skriva.
jag försöker verkligen.

varför lyckas jag läsa två deprimerande djupa/fina böcker samtidigt?

stopp. vänta. håller andan. är jag sen? har jag försovit mig? går klockan fel? suck. jag klarade mig.


håll andan. håll andan. tills det gör ont och du måste släppa.
man kan inte så, för det finns en reflex som gör att man släpper.
man kan inte hålla andan sig själv till ds.
för kroppen är byggd så. undrar om det fanns från allra första början eller om det är en utveckling.
att för många tog livet av sig genom att hålla andan och Gud var tvungen att göra något åt det.
för varför finns den reflexen?
eller är det bara så att man tappar medvetandet när man inte får syre och svimmar och när man är avsvimmad blir man ju också avslappnad. och när man är avslappnad andas man. är det så?

varför behöver jag det så mycket?
eller kanske inte behöver, men varför är jag så "beroende"?
jag förstår inte.
explain please.

och han är så klok. jag vet inte hur eller varför men han är den klokaste mannen jag vet.
det skrämmer mig lite att man kan vara så vis.
jag menar, man har ju sett det på film och så, men att det finns en som är sån på riktigt.
och jag vet vem jag tycker är den klokaste kvinnan.
och jag ska gifta mig med en som henne. eller honom.

it takes a fool to remain sane.

Kommentarer
Postat av: jenny

vi måste ses på lovet för jag vill, jag vill det verkligen
kyss

Postat av: amanda

det måste vi. jag saknar dig.
love

2007-03-27 @ 21:36:29
URL: http://superurban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback