TELL ME THIS NIGHT IS OVER

jag dör av det här, snälla, du dödar mig. vad i helvete ska jag göra?
jag är helt svart runt ögonen, om det beror på att jag är så jävla trött eller på att mascaran har kletats ut vet jag inte.
jag är bara trött på det här. jag vet att jag egentligen inte borde känna så här eftersom det bara är en obsession från min sida, men jag kan inte hjälpa det. jag slipper tänka på allt annat, även om det här kanske orsakar mig mer smärta än vad det andra gör. jag vill bara att jag ska kunna bi lite mer som alla andra. jag hatar det här. situationen jag befinner mig i just nu hatar jag. förlåt om det är stavfel eller annat men jag är så trött. jag bryr mig inte.
jag har förstört mig. du har förstört mig. men det är mest jag. jag vill bli mer som ni.
en fråga jag ställer mig är varför jag är sån här när det gäller såna här saker.
den större och mer skrämmande frågan är om den egenskapen har skadat min syn för alltid eller om jag kommer lyckas övervinna den. det jobbiga är att jag känner att för att övervinna den måste jag ha någon som hjälper mig, och för att få någon som hjälper mig måste jag ha övervunnit den. och då hamnar jag ju där jag startade.
förlåt alla som jag sårat eller sårar, även mig själv som jag sårar dagligen. det är inte meningen och jag hatar mig själv för det.
leave my heart alone.

jag vill sova men jag tror inte det går.
det är sorgligt, men det är sant och det är såhär jag mår.

Kommentarer
Postat av: Emma

Men Amanda. Hur är det med dig, egentligen? Du verkar må så dåligt, och jag vet inte vad jag ska göra. För varje gång vi ses verkar det ju som om allt är bra. Men egentligen borde jag veta allt om hur det är att sätta på sig en glad mask, för att folk inte ska se hur man verkligen mår. Men Amanda, snälla, gör inte det! Jag finns här om du vill prata eller vad som helst. Jag finns här för dig. Jag vet inte vad mer jag kan säga. Men snälla, berätta om det är nåt, vad som helst, jag kan göra för att få dig att må bättre.
För du är en sån underbar, fantastisk människa. Helt ärligt, du är en av mina idoler. Och det kommer inte ändras bara för att du visar att du inte är glad hela tiden.

Amanda, du är underbar!

2007-03-06 @ 16:48:26
Postat av: amanda

tack emma!:) jag älskar dig.

2007-03-06 @ 20:23:51
Postat av: Emma

Jag älskar dig med :)

2007-03-07 @ 16:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback