it's only you

48621-34

it's too much.

jag vet att det inte är sant eller på riktigt.
jag vet att jag nog egentligen bara använder det som ett svepskäl eller nåt.
jag vet att jag inte borde vara såhär stressad.
jag vet att jag inte borde tänka så jävla mycket på det där.
jag vet att jag inte borde reagera såhär.
jag vet att jag har lovat att inte vara kryptisk.
jag vet att jag borde gå och lägga mig tidigare om kvällarna.

men tänk om det är sant för mig, tänk om det inte är ett svepskäl, tänk om jag har rätt till att vara stressad, tänk om jag måste tänka såhär mycket på det där, tänk om jag bara kan reagera såhär, tänk om jag vill/måste vara kryptisk, och tänk, tänk om jag inte kan sova?

I'm stupid and I'm acting silly, jag vet.




selfdestructive? me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback