I'm gonna be the love of your life

everything will be okay
everything will be okay

why bother? why should I even bother?
about myself? about it all?

jag försökte leka ballerina förut, som jag brukar. men det var inte som förut, och jag lyckades inte övertyga mig om att jag skulle på intagningsprov till cullbergbaletten eller var på väg till en danslektion.
maybe that part is over.

min cd-spelare fungerar inte. min dator är i västerås.

why bother? why should you even bother?
about me? about it all?

från dig stal de tanken? - du skrämmer mig, hädare.
den som vill äga anden är andens förrädare.
djupt måste själen böjas att stiga i riket in.
du kanske kan bli sanningens - men sanningen aldrig din.
Karin Boye

everything will be okay
everything will be okay
everything will be okay
everything will be okay
everything will be okay

I won't be okay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback