I kissed the girl with a broken jaw

my head speaks a language I don't understand.

jag var ute i våren och tog massor av kort. det var kul och jag blev helt absorberad av att "ta den perfekta bilden" men de blev bara ok. eller bra. ni kommer få se dem sen. när min dator kommer hem igen.

jag gick hem från markurells. det var vår, jag lyssnade på musik och försökte komma ihåg allt jag såg, alla människor jag mötte under vägen och hur varje blomma såg ut. men de blev hela tiden ersatta av nya och helt annorlunda människor och blommor. gruset kom jag inte heller ihåg. men solen.

I've got too much love running trough my vains, going to vaste.

all I have for the moment is a song to pass the time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback