I close my eyes, and I'm still there, I'm still there

du ligger och tänker
du är vaken
det är svårt att somna nu.
du fryser lite,
under täcket är du naken,
ingen bevarar hemligheter som du.

det var länge sen jag såg dig känns det som
inte så länge, men man klarar sig inte så länge utan en sån som du
vi är annorlunda, vi två, inte som dom
jag tror jag behöver dig nu.

ta på dig armbandet som river. sätt fast det extra hårt.
pressa naglarna djupt in i huden, trots att det gör ont, det är inte så svårt
skada dig själv, skydda dig från det inuti
jag är nog inte den jag hoppas, tror, kommer aldrig att bli.
pressa mig inte, dra inte åt kopplet så hårt.
pressa naglarna djupt in i huden, det gör ont, men det är inte så svårt.
pressa naglarna djupt, djupt ner i huden, det gör ont, jag vet, men fortsätt, pressa, pressa hårt.

och jag vill inte ligga vaken på nätterna för att jag antingen tänker på det som kunde ha varit
eller gråter för att det inte blev så



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är ganska ny bloggare och skulle vilja vet om man kan gå någon kurs om bloggandet? bor i uppsala.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback