'cause we're fucked up, no place to go

jag har precis vart och ökat risken för hudcancer på eyrabadet. det var asskönt och jag blev faktiskt ganska brun.
efteråt köpte jag lite snask och fick för mig att ta några refreshers också. that brought me back to the old days, när jag och my och kanske nån mer alltid köpte såna och försökte säga "refreshers" så grötigt som möjligt när vi hade dem i munnen. vi satt utanför allehanda på den lilla bryggan där paddan lade till och en gång fick jag den briljanta idén att jag skulle mata änderna och fiskmåsarna där i svartån. jag hade nämligen köpt enkronasbröd på alibaba. skitsmart tänkte jag, men my skrek "nooooooo!" eftersom hon var lite smartare än mig.
you see, om man inte vill ha närkontakt med fiskmåsar och änder ska man helst inte mata dem.
vi blev jagade därifrån, fåglarna ville ha mer bröd.

good times, good times.

hear the pounding of the drums, from your next door neighbour, 
you sure must have known you've got no place to go


Kommentarer
Postat av: Anonym

I remember, I remember! *skuttar upp o ner* "refreshers", lätt va de inte! :P

2007-03-10 @ 16:32:21
Postat av: amanda

hahah jag vet så jäkla kul:D

2007-03-10 @ 17:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback