this sucks.

idag vaknade jag vid tolv och insåg att jag hade bråttom.
om jag ville hinna ta det lugnt och äta innan jag skulle iväg var jag tvungen att snabba mig.
motvilligt gick jag upp och åt frukost. tittade ut genom fönstret.
*suck*
det regnar.
aja, tänkte jag, det kan nog bli okej, jag längtade redan till duschen efteråt.
jag skulle på fotbollsträning by the way.
tjugo minuter innan jag skulle träffa de andra vid svampen kom jag på att det kanske var dags att åka.
jag tog ett djupt andetag och förberedde mig på en jävla massa regn.
cykla cykla cykla
jag kom i tid.
vi spelade massa fotboll, jag blev på dåligt humör och åkte hem.
det är inte erat fel, den här dagen var dömd att misslyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback