kom då

det här känns konstigt.
but I can't say anything.no, I shouldn't.

honey I'm still free, take a chance on me

min födelsedag var bra. eller den var okej. jag var lite besviken när mamma inte ville fira mig(vi tog det idag) och presenterna var lite opersonliga. jag vet att det var vad jag önskat mig, men en handduk?
jag låter så jävla bortskämd jag vet, men förutom ilandsproblemen var det en bra dag. jag kom in på f-linjen, fick mvg i svenska a och köpte min biljett till peace and love. sen åt jag på max också. det var skitgott och vi hade jättekul. på kvällen såg jag pirates 3 med jenny å anton. den var okej. inte lika bra som de andra två men johnny depp lyckas igen.
anton var smartaste killen och fixade ton med gratis popcorn och sånt till oss.
och nu idag har jag blivit firad igen. två gånger.
det känns som att alla har fått sommarjobb, förutom jag. bitter.
jag har fått ganska mycket pengar visserligen. så jag klarar mig nog. gör jag väl alltid.
jag lyssnar på abba och fortsätter döskriva på det här blogginlägget som lär bli långt och tråkigt men jag har tråkigt.
jag har ofta tråkigt har det konstaterats. ja, det stämmer väl. det är nog för att jag är så rastlös. jag kan inte sitta still för länge och det måste hända saker hela tiden. crap.
jag borde gå ut.

hon trycker på "spara & publicera" och lämnar rummet. musiken tonas ut.
gradvis mörkt.

Kommentarer
Postat av: tove

jag har dock inte heller fått och är rätt bitter. men sommarn är rätt planerad (L)

2007-06-02 @ 18:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback