I am, I am, I am, I am, I'm your destiny calling

men jag kommer junte sluta me ren här bara för att jag haren ny.

jag är skitnervös inför filmen. tänk om jag sabbar det? jag är inte så bra som jag försöker inbilla mig, varför drar jag in mig i såna här saker? aaaaah, men ofta jag skulle ha sagt nej, gud va jag skulle ångrat mig. varför vill jag inte bli nåt vanligt" som typ sekreterare eller doktor?? jag kommer dö om jag inte får som jag vill och det kommer inte bli så bra som jag förväntat mig. jag kommer sitta i nån lägenhet helt ensam med inga pengar alls och inte få ett jävla ruttet statistjobb ens. bajs.

and I can hear'em shouting

Kommentarer
Postat av: Anonym

Amanda, jag vet att om du bara vill klarar du vad som helst. Så länge du fortsätter vara dig själv och inte ger upp kommer du klara det!

2007-07-02 @ 19:12:18
Postat av: amanda

hehe tack, kan ni inte skriva vilka ni ääär


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback