och bamse är dum i huvudet

okej jag kanske är en dålig människa som gråter över nåt så materialistiskt som en dator, men jag skiter fullständigt ärligt i vad fan ni tycker.
om det inte funkar imorgon, måste han skickas iväg igen och då försvinner antagligen allt jag har på datorn.
i manualen råder dom en att göra backup-filer, men hur kan man göra det när det inte går att starta datorn och alla mina bilder kommer vara borta. alla mina låtar, alla filmer, alla dokument och alla mina bilder.
jag kanske är en dålig människa men det gör mig ledsen.
 
bruce håller på att dö och han tar allt med sig.

Kommentarer
Postat av: t

bruuuuuuuuuucie, don't diiiiiiiiiie

2007-08-03 @ 18:33:49
Postat av: Frida

naw. aw. :( fy vilken tragedi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback