jag är också en blogghora.

Hans-Peter Öhman.
mannen, legenden, myten.
det är många som frågat mig "vem är den där hasse egentligen?" och "varför är han så mystisk?" ja, jag tänker inte ge er något svar här idag, för uppriktigt sagt, vet jag inte. han har alltid varit ett mysterium, dock har jag lyckats lära känna honom så väl att jag kommit underfund med många av hans hemligheter, och han med många av mina.
hur som helst, han är en av mina finaste vänner och en dag blir han en stor dramatiker (i höst?) men han kommer alltid förbli en gåta..."hur lyckas han?" "hur kan han vara så spännande?" "blir han nästa ingmar?" ja, många frågor, kommer vi att få svar på dem? det får framtiden utvisa.

en krona och en klapp på kinden, hosta upp dem big guy!

ps. han är söt också. ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett fett jävla smajl, fan vad glad jag blir!

2007-07-07 @ 21:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback