workin' 8-6, what a way to make a living

jag är skitkoool, har koden till backstage på träffpunkt å tillgång till nyckel på krämaren.
I'm a hard working woman now. måste sett skumt ut när jag och David, en jag jobbar med, smög oss in genom backstagedörren, skiithemligt, med en orange plastpistol vi hittade på lagret, nynnandes temat till james bond...mina händer är helt förstörda och det är två dagar kvar. men det är kul och jag blir rik efteråt så det känns ganska bra.
angående mannen här nedanför så är det min favorit just nu, Anthony Andrews, mest då i rollen som Ivanhoe, den heroiske och ack så sexige riddaren som får BÅDE blondinen och brunetten. men eftersom blondiner är liiite bättre så är det henne han gifter sig med till slut.
'Ivanhoe' går för övrigt varje nyårsdag, på trean tror jag det är, (och sponsras av elnett, den nya hårsprayen från L'oreal, lite dyrare, lite bättre - bäst i världen säger Penelope Cruz) men, apart from reklamen och lite tasky casting här å var(dåliga 'rollprestationer' med andra ord) är den WONDERFUL.
48621-24GE MIG

Kommentarer
Postat av: Anonym

what about you and old men?

love jen

Postat av: Johanna

han e bög :)

2007-01-05 @ 22:55:57
Postat av: Anonym

hahah, ajdå, but I want him anyway!

2007-01-05 @ 23:50:35
URL: http://superurban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback