we don't know what we're doing

48621-26

I know I won't admit it, not even to my friendsnot even to myself


I'm strong, but sometimes I'm weak for you.

hej hopp jag hatardet här

och mamma sa det är värt att leva, det är värt att levanär alla hjältar är döda lever kungar kvar

man kan väl vara dum i huvudet, trots att man är vacker?
ni säger "du har så fint hår" "du är så snygg, å smal, smal är du, DU KAN BLI MODELL, DU SER UT SOM HON"
MEN NI VET INTE ATT JAG EGENTLIGEN ÄR DUMi huvudet
SPELAR DET NÅN ROLL OM MAN ÄR VACKER NÄR MAN ÄR DUM I HUVUDET?svara

varför säger ni så?


och ni fattade aldrig att jag grät för att ni pratade om det.jag var bara ett barnmen jag grät ändå.ert fel.

ibland föraktade jag er
men mest mig själv.oftast mig själv.

jag föraktar oftast mig själv

OCH JAG VILL BARA HA ETT SVARsvara


dö dö dö


och inte " amanda du är inte dum i huvudet, du mår bara lite dåligt just nu, kom ska jag krama på dig så går det över, jag förstår hur du känner" nej, jag vet att jag är störd och att det inte går bort du förstår inteoch inte "amanda, du är så snygg." VAD SPELAR DET FÖR ROLL? tell me please VAD SÄGER ATT JAG ÄR SNYGG OCH INTE DEN DU TÄNKER ÄR FUL? VEM BESTÄMMER?vem bestämmer?

Kommentarer
Postat av: jens

jag tror bara att det är att acceptera o sluta inbilla sig att man är det minsta bra eller dålig:

du vet, jag tycker, jag tycker
du är en fin tjej
och du, jag vet att jag tycker,
jag tycker en annan grej
du vet, jag tror,
jag tror man bara måste anpassa sig
du vet, du vet,
det är inte klokhet som räknas i slutet
(det är kanske hur du värderar en accepterad grej)
du vet, allt jag tycker är inte allt,
bara för mig.
inte för dig.
men jag tycker, jag tycker o tror
att du är som en bror
du............. en till grej
jag gillar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback