shut the fuck up

okej. jag har vart hemma hos min mamma i helgen. det var mysigt. gjort lite läxor, tittat på film och så.
idag var jag lite apatisk, jag låg i soffan i kanske tre timmar och bara låg. jag bara orkade inte.
jag sitter här i min teateroverall, som jag bor i nu, och tittar på tv. slött.
min dator fuckar sig. batteriet fungerar inte så nu har jag ingen bärbar dator längre om man säger så.
man måste nämligen ha sladden i hela tiden. hallelujah.
we could be laughing lovers.
och ni förstår inte; jag ska inte fantisera så mycket, för det äär inte bra för mig. jag vet att det är så.
jag har för bra fantasi för mitt eget bästa och det är sant. frågan är bara hur/vad jag ska göra för att sluta med denna min ovana. men det ordnar sig nog. men innan det ordnar sig behöver jag mycket annat att tänka på eller med andra ord lite action, för fuck vad vore jag utan min fantasi? nej, ingenting.
va sexig mikael tornving tycker att han är. haha, jag ser på ettans nya tv-serie. playa del sol. snigga uniformer i alla fall. I want candy. dududududu, I want caandy. something sweet...
we could be laughing lovers.
imorgon är det skola. det blir roligt, men det känns inte som att jag har gjort nåt den här helgen...
dagens ilandsproblem.
we could be laughing lovers.

what's up with my heart when it skips a beat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback