I'm bored as hell, why don't you shoot me as well

48621-27

teateroverallen har kommit. det är så himla härligt. jag är försoftad. jag gillart.
ikväll ska jag hem till jenny med ida å my. lär bli mysigt.
imorgon ska jag träffa mamma lite på dagen, sen ska jag hem till anton med ugge, otto, och fler(?) för att ha scrubskväll.
på söndag ska jag kanske träffa tove å se på gilmore girls. fast jag måste låna den första å bränna den först.
det är min helg. just nu tittar jag på keno, det är väl för roligt, det suger hårt, men det är en smörig film som bara har uppbrott för att de ska visa lite gotländsk "kultur". funny. men nu började visst filmen igen.
jennifer lopez suger. ikväll är det let's dance. alla är jättedippade, men jag vet inte. vi ska se det ikväll. hoppas det är nån fining med man kan titta på. haha. aja, hejdå eller nåt.

can we climb this mountain, I don't know.

Kommentarer
Postat av: Anonym

(jag är förvånad över att du inte är inne nu när jag är det) Bra med GGdagen, att du är pepp. Och det är lugnt om du inte hinner bränna den, vi kan se på avsnitt 5 - 8 liksom, och sen smälla 1 - 4 en annan gång. alla avsnitt har sin charm individuellt. haha, jag är nörden. ha en trevlig scrubskväll, girl!

2007-01-13 @ 15:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback