if I could laugh I'd love you, if I could smile like anybody else

ibland är det så att jag tänker " fy fan va snygg jag är, släng dig i väggen kiera" osv, och så är jag det ett tag, och jag blir världens vackraste men sen kommer jag på att jag kanske inte är så snygg ändå, för jag har lärt mig att
om inte killarna tycker man är sexig så är man inte det osv och sen går jag och tänker på det och så blir jag ful. men sen när jag blir sådär snygg igen är  det ju så att   man vill att hela världen ska se hur fin man är, och man tar kort på sig oh tänker; nu, nu, nu jävlar. men sen händer inget. och man kommer på att det var dåligt att man tänkte så, för nu blev jag ju besviken liksom. och sen går det ett tag å sen kommer man på igen att man är snyggast i världen och kiera kan slänga sig i väggen osv, man tar kort och tänker, nu. men det händer inget. det borde ju vara nån som liksom också tycker att de andra kan slänga sig i väggen tänker man och det skulle vara lite roligt att ha en som säger det, men det händer inget och man blir ful igen. men just nu är jag snygg.



jag är snyggast i världen, släng dig i väggen kiera.

Kommentarer
Postat av: jens

haha jag tycker alltid du ä snyggast, jag ska bara komma ihåg att säga det oftare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback