but he talks like a gentleman

jag tänkte skriva nåt, men ändrade mig, jag kom på att jag inte tänker göra det.

jag slutade massa tidigt idag, skönt men nu har jag inget att göra.
 
men jag har ju försökt allt, har jag inte? varför är det då kvar? vad gör jag för fel? varför funkar jag inte som jag ska? okej, jag har lärt mig en läxa, make it stop. jag har lärt mig nu. ta bort det. 

och det är massa glada människor på tv:n, är det bara jag som blir cynisk och deppad när jag ser det?
bara för att jag ä rädd för döden.
fast jag är mer rädd för "jag har slösat bort mitt liv"-känslan. jag skulle få panik om jag visste att jag skulle dö och kände så. så, action. det har redan börjat. and you'll never know when they'll cut.  no rehearsals, no director.
sov nu, sov. jag vill inte sova mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback