ATT

JUST NU
  • titta på jordan
  • äta leftovers av chips och godis
  • prata med kusin på msn
  • tänka som fan
  • dricka "pärondryck av ciderkaraktär"
  • ha på sig teaterdressen
  • tänka ännu mer
  • anlysera
  • överanalysera
IDAG
  • spela in det sista av vårt såpavsnitt
  • äta abdullahgodis
  • springa omkring med pimps
  • hänga med tjejer
  • gå på hindersmässan med christian, igen
  • älska hindersmässan
  • fika
  • laga mat
  • titta på tv med familjen
  • strunta i läxor
har vart min dag idag.

Kommentarer
Postat av: Tove

punktlistorna, we love them.
pärondryck av ciderkaraktär, menar du päroncider eller päronsoda? Jag drack också päronsoda igår! I love it.
om du vill överanalysera med mig så får du, amanda. puss!

2007-01-27 @ 10:48:59
Postat av: jens

oh baby christian is the shit?

Postat av: amanda

det är cider, men de får inte kalla det det längre så nu är det "av ciderkaraktär" istället, skitlöjligt, eller dte kanske är viktigt för typ kopparbergs som nu är de enda som får kalla sin dryck cider.
du vill inte ha mig överanalyserandes all over you.:P
pusssssss

2007-01-27 @ 16:39:33
URL: http://superurban.blogg.se
Postat av: amanda

det är cider, men de får inte kalla det det längre så nu är det "av ciderkaraktär" istället, skitlöjligt, eller dte kanske är viktigt för typ kopparbergs som nu är de enda som får kalla sin dryck cider.
du vill inte ha mig överanalyserandes all over you.:P
pusssssss

2007-01-27 @ 16:40:09
URL: http://superurban.blogg.se
Postat av: Anonym

oj, det blev två.

2007-01-27 @ 16:40:49
Postat av: Tove

Haha, jobbigt där med ciderkaraktären. Och jag är själv en överanalyserande person, so that'll be fine ma belle :)

2007-01-27 @ 17:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback