take me out

så är jag tillbaka hos pappa. jag har längtat. men nu undrar jag till vad?
trots att det bor fem andra människor här är ensamheten här hela tiden. jag vet inte riktigt vad jag ska göra, obehaget sprider sig i hela kroppen och jag är rädd. jag vet inte vart jag ska ta vägen med mig själv. jag har just ätit. jag kastade i mig en hel tallrik spagetti med köttbullar trots att jag inte var hungrig och vet att min mage inte gillar att jag äter snabbt. jag vet inte hur det känns att vara hungrig, jag kopplar allt som känns i kroppen med min mage och det kanske inte är så bra. jag vet inte vad jag ska göra, det känns som att jag bara vill härifrån, inte från just huset, men från mig själv ett tag. eller nåt. jag känner olust i hela kroppen. hur vet man när man är hungrig?
hur vet man att det inte är ens magkatarr/tarmsjukdom (dramatiskt huh?) som spökar och kommer få dig att spy eller må dåligt hela dagen?
I'm lonely, but to you it's dead.
och pappa är självisk. jag är vuxen nu och ska sköta mig själv. betala själv. laga min egen mat och lämna dem ifred. stop it, I don't want to cry now.
I'm so scared about the future and I want to talk to you.
jag vet inte vad jag ska göra, säg vad jag ska göra.
am I supposed to feel like this?

Kommentarer
Postat av: jen

du ska vara barn och lite och beroende, vi är inte 18 än, så länge vi inte har de vuxnas förmåner ska vi inte behöva ha de vuxnas ansvar. jag älskar dig

2007-02-22 @ 14:36:54
Postat av: amanda

kan inte du säga de till min pappa, för han förstår inte de. ja älskarej me


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback