I panic - jenny is writing

come listen to jenny's songs, they always sings alone.

och nu säger hon att jag missförstått. och jag vet inte,
jag kämpar förlite, jag vet.
jag tänker förlite, jag vet.
jag andas för mycket, jag vet.
jag analyserar en hel del, vi vet.
men eftersom jag inte vet, ska jag inte skriva mer om det.

istället ska jag göra en hyllning till dom jag tycker om.
amanda amanda amanda amanda amanda amanda amanda det går så enkelt att skriva för jag vet exakt var varje tangent sitter och jag vet exakt vilken jag ska trycka på och precis när. i tur och ordning. a-m-a-n-d-a. it's easy nowadays. okej, nu ska jag sjunga sanningen om amanda för alla er därute. ah klar.
visst tycker vi så grymt mycket om henne, allihopa. hon är alltid glad och det är bra. hon kan alltid bära och jag ska säga att när hon inte klarar mer tar jag upp henne på axeln och bär henne till sachsen, för tyska kan hon väldigt bra, men jag vet ju inte vart ja ska, så vi sturntar i utlandet och allt detdära supandet. för amanda hon är alltid glad, och jag tycker om henne mycket faktiskt varje dag. kan hända att jag inte alltid är så bra, men lugn, det klarar hon utav, och när nån av oss går av

fixar vi med tejp och sånt annat som vi klarar av

I dig it up, I dig you much

Kommentarer
Postat av: amanda

asså gud, kolla, jag är typ lyckligast i hela världen.
*småflicksfnitter*
det är synd om dem som inte känner jen.

Postat av: jennyjames

www.jesuschild.blogg.se

2007-02-18 @ 01:33:58
URL: http://jesuschild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback