hello heartbeat

det är underligt hur mycket lättare allting blir när man inte har en tung väska att bära på.
jag flög nästan fram och tuggade på mitt tuggummi i takt med mina fotsteg och bohemian rapsody.
för att hålla mig varm och underhållen i väntan på bussen låtsades jag vara dansare och gjorde hopp och piruetter i snön. jag var rak i ryggen och enligt mig väldigt övertygande. det är sånt jag gör ibland, när jag är uttråkad och ensam. you should try it. jag är oftast dansare eller ballerina,
det är roligast, för då kan man göra lite danssteg och se sådär vacker ut, som ballerinor gör. låtsas att man är på väg till tåget för en audition till cullbergbaletten eller bara en danslektion.
folk åker förbi, tittar på en med ett leende och tror att jag är nåt jag inte är. haha. jag är teaternörden jag vet.

mina naglar är röda nu och jag är ganska glad över dem.

det är en dokumentär om sverigedemokraterna på tv och jag hatar dem.
"vi slåss för dig och ditt fosterland!"
jag vill döda dem. lite bara.

and I know I'm weird, but you say it like it's a bad thing.

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är så söt, Amanda :)
Ibland skulle jag vilja vara lika lättsam som du!

Postat av: amanda

hur menar du?:P

2007-02-09 @ 16:13:02
URL: http://superurban.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tror inte att jag skulle kunna få mig själv att tro det ser bra ut när jag gör piruetter och hopp, har aldrig varit bra på dans :P

2007-02-09 @ 18:58:59
Postat av: amanda

hahhaha, jag är inte heller bra, men jag kan spela teater. :P jag kan låtsas att jag kan...:P;)

2007-02-09 @ 23:36:06
URL: http://superurban.blogg.se
Postat av: Frida

Nej, men du är lättsam, gör vad som faller dig in och bryr dig inte om hur det ser ut, vad andra tänker, bara det är kul.

2007-02-11 @ 00:31:44
URL: http://encemoment.blogg.se
Postat av: amanda

haha, ja det har du nog lite rätt i...:P

2007-02-11 @ 21:50:01
URL: http://superurban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback