beauty is the beast, and you better believe it


okej det är alla hjärtans dag idag. dagen de kära är ännu mer sötsliskiga och de ickekära lite allmänt bittra.
jag är inte så himla bitter idag. jag hinner inte, för jag måste skriva klart min uppsats till imorrn.
sen tycker jag att hela den här hysterin kring den här dagen är helt överskattad. valentine's day är för amerikaner och butiker (som tjänar multum och börjar annonsera för den här dagen precis efter nyår).
jag sitter och käkar min alla hjärtans dag-present/pepp till mig själv, godis. det är gott, men snart slut.
jag borde skriva uppsats, men jag är fast. vad finns det mer att skriva om jesuitorden?


uppdatering: jag är klar med uppsatsen, hallelujah

Kommentarer
Postat av: toooove

hjärtahjärta! och grattis!! hur skönt är de tliksom inte när den är färdig? pust. puss!

2007-02-14 @ 19:57:29
Postat av: amanda

precis. I love the feeling puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback