as it were, as it will be

hej det här har vart min dag:
jag åker till skolan som vanligt på morgonen, men nehe, ingen där, vafan tänker jag men så var lektionen inställd tydligen, alla visste det förutom jag. jaha, då åker jag väl hem då. pratar lite med anton på msn, lite kris, så jag tar bussen hem till honom. köpte med mig en påse riesen, han åt hungrigt och jag vek pappererna fint. jag åt lunch där, sen tog jag bussen tillbaka till stan och skolan. "bara en lektion" , tänkte jag, "skönt". men vi skulle ju jobba själva så vi hade ett något krystat samtal med ett gäng tyskar som ska vara med oss den här veckan och blev sen nästan utslängda ur biblioteket för att vi pratade för högt (happens all the time), skolbibblan alltså. så inte mycket plugg idag, borde nog göra lite grejs nu men vafan...orka.

so shut up shut up shut up  SHUT IT.

HEJ JAG HETER AMANDA OCH JAG VILL HA LIKA MYCKET UPPMÄRKSAMHET SOM EN FEMÅRING PÅ SPEED SOM ÄTER UPP SIN STRUMPA OCH GÖR KULLERBYTTOR UTANFÖR DITT FÖNSTER.

Kommentarer
Postat av: Anonym

GUSHE! :) hej amanda :):)

Postat av: Anonym

*uppmärksam*

2007-02-07 @ 21:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback