and then I go and spoil it all

vafaaan, jag tror att jag hatar den nya burger kingreklamen. den är lite kul men vadå, ofta "MÄN" bara vill äta stora svulstiga hamburgare? fuck off ofta man är "MAN" bara om man äter på burger king? fuck off

jag har ätit nudlar och har såntdär härligt mättontimagen som endast är härligt för att man vet att det beror på att man just har ätit och inte på att man kommer spy inom ett par timmar. haha, jag är magkatarrsstrange.

det är felicity på tv och jag hejar på noel troor jag, eller jag vet inte, hahah, jag gillade ju konstnären...aja

pratar lite med antonia på msn, hon är sjuk, I miss her.

imorgon måste jag skriva uppsats, suck, aja, det blir väl bra, vi ska klippa vårt såpavsnitt också, haha, det är så kul att ni inte anar nåt... "shit jag tycker nästan lite synd om er som inte spolade tillbaka och spelade över, ni kommer få jättemycket att klippa..." haha, ingen fattar.

skit på tv. felicity är slut.

snart ska jag springa till bussen till teatern, fan jag måste springa nu, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Tove

Egentlgien är den hemsk och stereotyp, men sen känner jag att: orka reta upp sig på symboliken i det hela, det skämtar bara? Så jag tycker om den lite. Det är en rätt trevlig sång, typ. Haha

Och, ja, jag fick lite medlidande för Noel igår också, men samtisigt inte. Fast inte konstnären. Och inte Ben - det skulle bli så förutsägbart. Även om man liksom räknar ut att de kommer bli ihop förr eller senare. Jaja.

2007-02-07 @ 09:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback