radio 4 is STATIC

when I woke up tonight I said I'm going to make somebody love me
now I know that it's you, you're lucky, lucky you're so lucky.

jag förstår inte, och kommer aldrig förstå
hur du tänker
varför du gör så
varför du inte gör så
hur du tänker

men jag vill

och om världen ska bli lika för alla måste vi sänka vår livsstandard avsevärt
eller så måste vi stanna i vår utveckling tills de fattigare länderna kommit ifatt en bit
för vi vill att hela världen ska vara en hel värld.
inte uppdelad i väst och u
det är i alla fall vad jag vill
välgörenhetsinsamlingar och galor i all ära, men det hjälper inte så mycket.
"skänk pengar till de fattiga"
jaha, det håller ju kvar dem i behövande tillstånd, i måste hjälpa dem att bygga upp sina egna land, sätta upp en regering och kunna sälja sina varor och tjäna på det, kunna leva på det.
varje dag ska inte vara en kamp för överlevnad.
jag blir så arg
de kommer aldrig kunna betala tillbaka sina skulder, acceptera och skriv av dem.
kom igen nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback