snott

jag tog den här från jenny.

PERSONLIGT
vad heter du: Amanda
vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: jag hette frida i nån vecka
vilken årgång är du: 1990
vart bor du: Örebro
hur lång är du: längre än jag var igår
ögonfärg: titta själv, alla säger olika
vikt: vet inte, hållernte på med sånt.
sysselsättning: jag går i skolan. spelar teater. eller va?

FAVORIT
film: maaasssaaaaaa
årstid: vårsommar
mat och dryck: potatiskroketter å vatten
djur: katt, min helst
färg: grön. alla pikar mig för det men. grön.

KLÄDER
vad använder du just nu för jacka: just nu? jag är inomhus; ingen jacka
vad använder du just nu för skor: inomhus, inga skor, nej
favoritfärg på kläder: men jag vet inte, massa olika
vilka kläder skulle du vilja ha just nu: leopardmönstrad catsuit
för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden: vetnte, vill inte veta
vad har du för jeansstorlek: men chäääzuz, ska du veta aaallt?

SENASTE PERSON SOM
sov i din säng: duuuh? jag!
såg dig gråta: om falskgråt räknas så var det hela min teatergrupp
pratade med dig: om telefon räknas var det tove
du delade en drink med: mäh
du gick på bio med: det var länge sen, hmm... sorry, förlåt till den jag inte kommer ihåg
du gick på stan med: nyss, hasse, anton, greken, adam.
skällde på dig: hasse när vi lekte argt par på stan
skickade ett e-mail till dig: tumult

HAR DU NÅGONSIN
sagt jag älskar dig och menat det: ja
bråkat med ditt husdjur: han rivs, räknas det?
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: nej, jag är väl inte synsk heller

VARIT I
norge: öhh....? neee jag tror inte det, haha
finland: moi mukkolat
USA: nej
kina: inte
tyskland: ja,det har jag!

STUFF
har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: varje dag
är du ensam nu: ja, om man räknar i rummet
låtar som fastnar i ditt huvud ofta: kylie give me just a chance, let's go out and dance... HJÄLP
vill du gifta dig: frågan är om DU vill gifta dig med mig
vill du ha barn: frågan är om barnen vill ha MIG


EXTRA STUFF
tar du droger: räknas godis?
dricker du: massor, alltid, hela tiden, sååå...nej.
vem är din bästa vän: är jag din bästa vän?
vad är du mest rädd för: borde jag vara rädd?
vilka kläder sover du i: de kläder gud skapade mig i, alltså pyjamas
vart vill du gifta dig: där jag vill gifta mig
vem hatar du verkligen: jag hatar inte, men tycker mer synd om, den som gjorde alla de här frågorna
varit kär: jag har varit kär, ja
kör du bil: räknas lådbil?isåfall, nej
har du ett jobb: mitt jobb är att se efter er, mina små kycklingar
gillar du att ha folk omkring dig: om det är rätt folk
är du ett hälsofreak: vadå? om jag tycker om att må bra? eller vad menar du?
har du någon tatuering?: kanske

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU
gråtit: faktiskt inte
köpt någonting: hmm... ja, glass
varit sjuk: i huvudet?
sjungit: jag sjunger hellre än bra, sååå, ja.
sagt jag älskar dig?: nej, nope, not
velat säga till några att du älskar dem: jag vill säga till alla som jag älskar att jag älskar dem.
träffat någon ny: hela tiden, vem vet vilka jag hejar på
saknat någon: japp, men jag säger inte vem!
kramat någon: massa kusiner
kissed someone: katt

SENASTE
låt du hörde: a sweet summer night on hammer hill- jens lekman
film du såg: road trip, halva, räknas den?
sak du stal: din tid?
mat du åt: ska äta frukost nu
gången du åt en 7-eleven korv: va? nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback