oooh loverboy

image51

jag tänkte mycket igår när jag åkte buss ensam i massa timmar (två, eller fyra sammanlagt) och jag kom på något jag redan vet, men jag tänkte det i klarare tankar kanske man kan säga.
jag kom på att jag är så glad att jag har dig jen.
det låter kanske sleezy, but that's the way it is.

när jag inte är säker på om vågar hoppa, eller säga ifrån, eller vara jag är det bra att hon finns.

jag måste ringa dig oftare, måste se dig mer.
man klarar sig inte utan en sån som du.
man behöver dig alltid. jag behöver dig nu.

hur osannolikt var det egentligen-du och jag?
must be destiny, or luck.


Kommentarer
Postat av: jenny

mina mungipor är upp vid öronen eller ögonen eller pannan o vettu, jag har tur som har dig, för

även fast vi inte så ofta ses
och även fast vi inte oss tid så ofta ges
detta trots att vi bor rätt nära
så håller vi varandra kära
och det är bra
då blir man gla'
av bara tanken

och ibland behöver jag nån att hålla fast i så att jag inte flyter iväg du vet
kyss sov gottast


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback