att vara eller inte vara- det är frågan

jag vet inte riktigt vad jag ska göra med mig själv. ofattbart. det är för stort.
jag vet inte hur jag ska bete mig eller hantera det.
jag kan inte hantera det. det finns ingen utväg.
och det skrämmer mig. ofantligt.
det skrämmer mig så att jag kommer gråta mig till sömns ikväll.
men tro inte att jag är ledsen. jag skulle lika gärna kunna hoppa omkring och skrika.
det är för stort. och jag vet inte hur jag ska hantera det.
det finns bara ett sätt att leva på för mig
och om det inte går kan jag inte leva

och jag borde egentligen inte titta
jag borde inte ta in så mycket av det
för det är inte bra för mig
jag får panik
jag grät
floder
för jag måste
och det finns inget jag kan göra för att förändra det
jag borde inte titta
men jag måste
för jag måste
och det uppfyller hela mig
med nånting jag aldrig kommer kunna beskriva
och prestationsångest mot mig själv
och hur ska jag klara det?
och det kommer inte gå?
och tänk om...?
och jag är inte bra nog?
men jag måste.
för jag måste.
det är det enda jag vet.
jag måste.
men jag vet inte varför.

det är så det känns.
då kanske du förstår
att jag kommer gråta
men det är så överväldigande när jag låter det
jag vet inte vad jag ska ta mig till
jag vet inte hur jag ska hantera det
men jag vet vad jag måste göra

and when I see them up there
all I hear them say is
"I am, I am, I am, I am, I'm your destiny calling."

Kommentarer
Postat av: N'ea

Det är så jobbigt.. Jag försöker inte att tänka på framtiden, då blir jag så nervös när jag tänekr på det.. allt det.. Jag måste.
Måste måste.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback