social demokrati eller moderat hierarki?

jaha, nehe, joho, jasså?


så ikväll ska man ju då på fäzt igen då, som stina kallar det.
ja, jag kan erkänna att jag inte är sjukt peppad.
jag skulle nog hellre springa omkring med mina fellow ssuare å sätta upp affischer osv, men men, man gör sina val här i livet, och jag är inte den som slänger en biljett för åtti spänn bara sådär.
och det blir ju säkert skojsigt, jag vet, men jag känner mig inte på humör, inte som förra festen.
jaja, så får det vara å så får det bli.


jag går under av nervositet inför imorgon! tänk om... ne så får jag inte tänka...
4 år, 4 jävla borgerliga år, ne asså, det vet jag inte om jag klarar....
GO FOR IT GÖRAN, JAG HEJAR PÅ DIG!

Kommentarer
Postat av: Emma (på teatern, om du inte förstår det)

Hejhej! Jag såg dig på stan idag :D
Köpte du nåt?

2006-09-16 @ 19:28:22
Postat av: jag

nee, jag var ute å delade ut flygblad! :D *SSU*

2006-09-16 @ 20:18:45
Postat av: CapitainCannabis

Vi ber alla för en vänsterregering, må borgarna brinna i helvetets innersta eldar!

2006-09-16 @ 22:08:33
Postat av: Indraa o My

fäzta med göran skulle vara en upplevelse, men hellre det än en borgerlig regering^^

2006-09-17 @ 17:37:03
Postat av: A

Kan enbart hålla med Hans-Peter där...


Haha, fast jag är miljöpartist snarare...

2006-09-17 @ 20:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback