så ni har valt. och snart får ni reda på vad ni valde.

kuk å skit å bajs å jävlar


nej nu tror jag jag går och dör.
menar ni seriöst allvar??
tror ni på det dom säger????
nya moderaterna, då undrar jag; va faaan är nytt????!
att folk har glömt vad ni gjorde under er förra regeringstid som vi fick ordna upp efter er??
alla som seriöst, på allvar tror att MODERATERNA är ett
ARBETARPARTI kan höra av er till mig så kan vi diskutera det lite.


kuk å
skit å bajs å JÄVLAR


nu förstår jag varför man i engelskan använder ordet
"blue" som en defenition av deprimerad.




och när man är sjuk behöver man
vård och hjälp inte en jävla räkning.

Kommentarer
Postat av: A

Kan bara hålla med

Borgliga skitungar

och enda anlednignen till att de van var för att det var allians:'O
Sossarna fick ju mest röster...

2006-09-18 @ 13:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback