just scream it out.

men jag förstår inte; jag trodde jag var bra! va? vad hände? är det bara min bristande självkänsla nu ikväll eller är jag dömd till fortsatt ensamhet? jag vet inte.fan jag vet inte.och kommentera inte, jag vet vad ni kommer säga. och ni känner mig alltför väl för att nånsin ta mig på allvar, men jag är allvarlig när jag undrar vad det är för fel på mig.VAD?
seems like everything is unpossible. and then; it is.


it will take a lot of pills/drugs/alcohol to take me out of this. but I don't use any of the, so I guess I never will. get out of this I mean.


                             men sluta vara fin.


nån gång vill jag vara dina vingar.

Kommentarer
Postat av: idaa

...gumms, vad är det som får dig att känna dig fel? ska inte säga något mer..joo :P älskar dig, hur fel du än är :P hihi. jag är inte heller helt rätt. så jag ska inte säga nått, PUss

2006-09-05 @ 18:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback